Księga Zaklęć

 Księga Zaklęć 

_______________________________________________________

Nos ad Portas Caeli. Date potestatem curandi mundi - zaklęcie otwierające Porta Caeli (Bramę Nieba) 

Invenire - zaklęcie szukające innych zaklęć w Księgach Czarów 

Paralysis - zaklęcie paraliżujące Czarodzieja, używane przez Paladynów 

Protege Omnes - zaklęcie ochronne, rzucane na wejścia do pomieszczeń (okna, drzwi)

Sub Terris Fieri Potest, Ostende Nobis - zaklęcie wskazujące Maga Ziemi

Terra Misile - stwarza ziemną kulę (cannon), zaklęcie bojowe

Air Valuerit Nobis Revelare Potestas Eius - zaklęcie wskazujące Maga Powietrza 

Air Sudore - stwarza kulę powietrza (cannon), zaklęcie bojowe

Sit Virtutem Ignis Ostendit Sponsan - zaklęcie wskazujące Maga Ognia

Aeterna Flamma - stwarza kulę ognia (cannon), zaklęcie bojowe

Invocamus Vim Habere Aquam, Aqua Magnus Ostendit - zaklęcie wskazujące Maga Wody

Aqua Pila - stwarza kulę wody (cannon), zaklęcie bojowe 

Glaciation - zaklęcie zamrażające wodę 

Transferre - zaklęcie przemieszania 

Flamine - zaklęcie wywołujące potężne podmuchy wiatru 

Manicis - zaklęcie unieruchamiające przeciwnika, przykuwające go do ściany 

Motus - zaklęcie odrzucające 

Possessionem - zaklęcie okrążające 

Sordida - zaklęcie unieruchamiające, tworzące pęta z pnączy

Dimittam - zaklęcie uwalniające 

Immobilization - zaklęcie unieruchamiające 

Protectione - zaklęcie ochronne, tworzy magiczną tarczę 

Ego Aperuerit Ostium Salomon - aktywuje/wznosi bramę Salomona 

Immobilita - zaklęcie niszczące zaklęcia ochronne 

Blizzard - zaklęcie stwarzające wietrzne pociski 

Somnium - zaklęcie sprawiające utratę przytomności przez przeciwnika 

Aqua Unda - zaklęcie tworzące falę wody 

Glacies Adstricta - zaklęcie tworzące zamarzające kule wody

Fragosus - zaklęcie rozwalające lód 

Expavescerent - zaklęcie wyrzucające przeciwnika w powietrze 

Funis - zaklęcie krępujące 

Memoriam Renorant - zaklęcie odświeżające pamięć 

Supertatirum - zaklęcie manipulacyjne 

Asinus - zaklęcie osłabiające działanie jadu wampira i wilkołaka 

Terrani Caedem - zaklęcie tworzące zasychające kule błotne

Trexta - zaklęcie unoszące przedmioty 

Interitum - zaklęcie pulsacyjne 

Succesedem - zaklęcie tworzące ziemne słupy 

Morionem - zaklęcie stwarzające małe, ostre kolce 

Secundos Horror Abiit Disantia, Sacrificent Obtulit - zaklęcie przywołujące Ducha Bramy Nieba 

Puella Eripui - zaklęcie odsyłające Ducha Bramy Nieba 

Scutum - zaklęcie tworzące ziemną tarczę

(Terra, Ignis, Aqua, Air) Conversionem - zmienia cannon (ziemny, ognisty, wody, powietrzny) i odbija zaklęcie w kierunku rzucającego 

Turbo Ventus - zaklęcie wytwarzające trąbę powietrzną 

Igniter - zaklęcie podpalające broń i zwiększające jej siłę 

Oblivione - zaklęcie oszałamiające

Flare Ventus - zaklęcie stwarzające bombę powietrzną 

Vinclaque - zaklęcie krępujące ręce i nogi pnączami 

Vacuum - zaklęcie tworzące barierę przeciwko zaklęciom 

Columno Ignis - zaklęcie stwarzające kolumny ognia 

Liberationis - zaklęcie zrywające pęta 

Avis - zaklęcie kontrolujące 

Ciphra - przeciw zaklęcie do uroku kontrolującego 

Quaerere Puella Cum Memoris - zaklęcie wertujące wspomnienia połączonej osoby 

Lumen - zaklęcie wytwarzające magiczne światło 

Ignis Turbine - zaklęcie stwarzające falę ognia 

Puginibus - zaklęcie tworzące wietrzne sztylety 

Constrictio - zaklęcie stwarzające magiczne, niewidzialne pęta, które duszą przeciwnika 

Mobile Saeptis - zaklęcie wytwarzające ruchome pisaki 

Pulpam - zaklęcie wytwarzające ziemne sople 

Torpor - zaklęcie wytwarzające wiązki energii 

Calor - zaklęcie atakujące żarem 

Protege - zaklęcie ochronne 

Sui Defensionem - zaklęcie pokrywające ręce barierą ochronną, odporną na ataki fizyczne 

Contra Incantamenta - zaklęcie niwelujące zaklęcia ochronne u rozbrojonego przeciwnika  

Silentium - zaklęcia wyciszające 

Nos Permoveo - zaklęcie teleportujące 

Cicatrix - zaklęcie powodujące głębokie, cięte rany na ciele przeciwnika 

Infrigidat - zaklęcie zmieniające przeciwnika w skamielinę 

Axicia - zaklęcie przekłuwające ciało przeciwnika 

Clavis - zaklęcie wytwarzające ziemne stalagmity i stalaktyty

Ablatione - zaklęcie niewidzialności 

Exhibuit - zaklęcie obezwładniające pnączami 

Aqua Aura - zaklęcie przemieniające ciało w wodę i przenoszące je kilkaset metrów dalej w formie cieczy 

Murus Ignis - zaklęcie stwarzające mur ognia

Stella - zaklęcie bojowe 

Procellarum - zaklęcie powodujące przemieszczanie się ścian 

Fune - zaklęcie krępujące 

Finis - zaklęcie niwelujące rzucone uroki 

Fons - zaklęcie rozbrajające 

Gludius - zaklęcie formujące broń z magii danego żywiołu 

Epulso - zaklęcie tworzące energetyczną bombę 

Merger - zaklęcie wywołujące fuzję Magii Ognia 

Lorem Ipsum - zaklęcie skupiające magię w jednym punkcie 

Ignibus - zaklęcie zwiększające intensywność Magii Ognia 

Anastomosin - zaklęcie wywołujące fuzję Energii Zaklinaczy 

Vita Industria - zaklęcie zwiększające intensywność Energii Zaklinaczy 

Flante - zaklęcie wywołujące fuzję Magii Powietrza 

Ventus - zaklęcie zwiększające intensywność Magii Powietrza 

Flammis - zaklęcie teleportacyjne, które zostawia po sobie ogromne masy Magii Ognia  

Indiganatio - zaklęcie uwalniające zgromadzoną dotychczas Magię Ognia 

Remittimus - zaklęcie skupiające Energię w postaci Aury 

Fringo - zaklęcie uwalniające małą ilość Magii Powietrza 

Exevo Gran - zaklęcie uwalniające zgromadzoną wcześniej Magię Powietrza 

Ventus Murum - zaklęcie tworzące powietrzny mur 

Lupus - zaklęcie stwarzające chmarę czarnych, zabójczych, latających stworzeń 

Eripias - zaklęcie teleportujące 

Curarent - zaklęcie lecznicze 

Aquam Fluere - zaklęcie wytwarzające lepką maź 

Restrorsum - zaklęcie powodujące znikanie przedmiotów 

Igneus Arem - zaklęcie stwarzające ogniste bomby 

Terrani Punga - zaklęcie stwarzające ziemne, miażdżące słupy 

Fluctui - zaklęcie paraliżujące lodowatą wodą 

Frigus Ventus - zaklęcie zamrażające lodowatym wiatrem 

Sidera - zaklęcie bojowe 

Protege Vis - bojowe zaklęcie ochronne 

Suctu - zaklęcie lewitacji 

Immobillita - zaklęcie śmiertelne 

Leverm Clypeum - zaklęcie ochronne barierą z czystej Magii 

Lux Supernova - zaklęcia zmieniające rzucającego w niszczącą supernovę 

Aresta - zaklęcia bojowe

Salvio Hestia - zaklęcie bojowe 

Lakarne - zaklęcie bojowe 

Aresta Momento - zaklęcie zatrzymujące inne zaklęcia 

Oppugnare - zaklęcie tworzące kamiennych strażników 

Acernis - zaklęcie blokujące 

Testudine Munitum - zaklęcie teleportujące do własnej kryjówki 

Cuspis - zaklęcie kontrolujące ciecze 

Funem - zaklęcie obezwładniające 

Procellarum - zaklęcie kontratakujące 

Dolor - zaklęcie podpalające 

Tonitura - zaklęcie paraliżujące ogniem 

Pulvinio - zaklęcie zwiększające zwinność 

Crepper - zaklęcie obezwładniające 

Fatali Facem - mordercze zaklęcie ziemne

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz