Księga Zaklęć
_______________________________________________________
Nos ad Portas Caeli. Date potestatem curandi mundi - zaklęcie otwierające Porta Caeli (Bramę Nieba)
Invenire - zaklęcie szukające innych zaklęć w Księgach Czarów
Paralysis - zaklęcie paraliżujące Czarodzieja, używane przez Paladynów
Protege Omnes - zaklęcie ochronne, rzucane na wejścia do pomieszczeń (okna, drzwi)
Sub Terris Fieri Potest, Ostende Nobis - zaklęcie wskazujące Maga Ziemi
Terra Misile - stwarza ziemną kulę (cannon), zaklęcie bojowe
Air Valuerit Nobis Revelare Potestas Eius - zaklęcie wskazujące Maga Powietrza
Air Sudore - stwarza kulę powietrza (cannon), zaklęcie bojowe
Sit Virtutem Ignis Ostendit Sponsan - zaklęcie wskazujące Maga Ognia
Aeterna Flamma - stwarza kulę ognia (cannon), zaklęcie bojowe
Invocamus Vim Habere Aquam, Aqua Magnus Ostendit - zaklęcie wskazujące Maga Wody
Aqua Pila - stwarza kulę wody (cannon), zaklęcie bojowe
Glaciation - zaklęcie zamrażające wodę
Transferre - zaklęcie przemieszania
Flamine - zaklęcie wywołujące potężne podmuchy wiatru
Manicis - zaklęcie unieruchamiające przeciwnika, przykuwające go do ściany
Motus - zaklęcie odrzucające
Possessionem - zaklęcie okrążające
Sordida - zaklęcie unieruchamiające, tworzące pęta z pnączy
Dimittam - zaklęcie uwalniające
Immobilization - zaklęcie unieruchamiające
Protectione - zaklęcie ochronne, tworzy magiczną tarczę
Ego Aperuerit Ostium Salomon - aktywuje/wznosi bramę Salomona
Immobilita - zaklęcie niszczące zaklęcia ochronne
Blizzard - zaklęcie stwarzające wietrzne pociski
Somnium - zaklęcie sprawiające utratę przytomności przez przeciwnika
Aqua Unda - zaklęcie tworzące falę wody
Glacies Adstricta - zaklęcie tworzące zamarzające kule wody
Fragosus - zaklęcie rozwalające lód
Expavescerent - zaklęcie wyrzucające przeciwnika w powietrze
Funis - zaklęcie krępujące
Memoriam Renorant - zaklęcie odświeżające pamięć
Supertatirum - zaklęcie manipulacyjne
Asinus - zaklęcie osłabiające działanie jadu wampira i wilkołaka
Terrani Caedem - zaklęcie tworzące zasychające kule błotne
Trexta - zaklęcie unoszące przedmioty
Interitum - zaklęcie pulsacyjne
Succesedem - zaklęcie tworzące ziemne słupy
Morionem - zaklęcie stwarzające małe, ostre kolce
Secundos Horror Abiit Disantia, Sacrificent Obtulit - zaklęcie przywołujące Ducha Bramy Nieba
Puella Eripui - zaklęcie odsyłające Ducha Bramy Nieba
Scutum - zaklęcie tworzące ziemną tarczę
(Terra, Ignis, Aqua, Air) Conversionem - zmienia cannon (ziemny, ognisty, wody, powietrzny) i odbija zaklęcie w kierunku rzucającego
Turbo Ventus - zaklęcie wytwarzające trąbę powietrzną
Igniter - zaklęcie podpalające broń i zwiększające jej siłę
Oblivione - zaklęcie oszałamiające
Flare Ventus - zaklęcie stwarzające bombę powietrzną
Vinclaque - zaklęcie krępujące ręce i nogi pnączami
Vacuum - zaklęcie tworzące barierę przeciwko zaklęciom
Columno Ignis - zaklęcie stwarzające kolumny ognia
Liberationis - zaklęcie zrywające pęta
Avis - zaklęcie kontrolujące
Ciphra - przeciw zaklęcie do uroku kontrolującego
Quaerere Puella Cum Memoris - zaklęcie wertujące wspomnienia połączonej osoby
Lumen - zaklęcie wytwarzające magiczne światło
Ignis Turbine - zaklęcie stwarzające falę ognia
Puginibus - zaklęcie tworzące wietrzne sztylety
Constrictio - zaklęcie stwarzające magiczne, niewidzialne pęta, które duszą przeciwnika
Mobile Saeptis - zaklęcie wytwarzające ruchome pisaki
Pulpam - zaklęcie wytwarzające ziemne sople
Torpor - zaklęcie wytwarzające wiązki energii
Calor - zaklęcie atakujące żarem
Protege - zaklęcie ochronne
Sui Defensionem - zaklęcie pokrywające ręce barierą ochronną, odporną na ataki fizyczne
Contra Incantamenta - zaklęcie niwelujące zaklęcia ochronne u rozbrojonego przeciwnika
Silentium - zaklęcia wyciszające
Nos Permoveo - zaklęcie teleportujące
Cicatrix - zaklęcie powodujące głębokie, cięte rany na ciele przeciwnika
Infrigidat - zaklęcie zmieniające przeciwnika w skamielinę
Axicia - zaklęcie przekłuwające ciało przeciwnika
Clavis - zaklęcie wytwarzające ziemne stalagmity i stalaktyty
Ablatione - zaklęcie niewidzialności
Exhibuit - zaklęcie obezwładniające pnączami
Aqua Aura - zaklęcie przemieniające ciało w wodę i przenoszące je kilkaset metrów dalej w formie cieczy
Murus Ignis - zaklęcie stwarzające mur ognia
Stella - zaklęcie bojowe
Procellarum - zaklęcie powodujące przemieszczanie się ścian
Fune - zaklęcie krępujące
Finis - zaklęcie niwelujące rzucone uroki
Fons - zaklęcie rozbrajające
Gludius - zaklęcie formujące broń z magii danego żywiołu
Epulso - zaklęcie tworzące energetyczną bombę
Merger - zaklęcie wywołujące fuzję Magii Ognia
Lorem Ipsum - zaklęcie skupiające magię w jednym punkcie
Ignibus - zaklęcie zwiększające intensywność Magii Ognia
Anastomosin - zaklęcie wywołujące fuzję Energii Zaklinaczy
Vita Industria - zaklęcie zwiększające intensywność Energii Zaklinaczy
Flante - zaklęcie wywołujące fuzję Magii Powietrza
Ventus - zaklęcie zwiększające intensywność Magii Powietrza
Flammis - zaklęcie teleportacyjne, które zostawia po sobie ogromne masy Magii Ognia
Indiganatio - zaklęcie uwalniające zgromadzoną dotychczas Magię Ognia
Remittimus - zaklęcie skupiające Energię w postaci Aury
Fringo - zaklęcie uwalniające małą ilość Magii Powietrza
Exevo Gran - zaklęcie uwalniające zgromadzoną wcześniej Magię Powietrza
Ventus Murum - zaklęcie tworzące powietrzny mur
Lupus - zaklęcie stwarzające chmarę czarnych, zabójczych, latających stworzeń
Eripias - zaklęcie teleportujące
Curarent - zaklęcie lecznicze
Aquam Fluere - zaklęcie wytwarzające lepką maź
Restrorsum - zaklęcie powodujące znikanie przedmiotów
Igneus Arem - zaklęcie stwarzające ogniste bomby
Terrani Punga - zaklęcie stwarzające ziemne, miażdżące słupy
Fluctui - zaklęcie paraliżujące lodowatą wodą
Frigus Ventus - zaklęcie zamrażające lodowatym wiatrem
Sidera - zaklęcie bojowe
Protege Vis - bojowe zaklęcie ochronne
Suctu - zaklęcie lewitacji
Immobillita - zaklęcie śmiertelne
Leverm Clypeum - zaklęcie ochronne barierą z czystej Magii
Lux Supernova - zaklęcia zmieniające rzucającego w niszczącą supernovę
Aresta - zaklęcia bojowe
Salvio Hestia - zaklęcie bojowe
Lakarne - zaklęcie bojowe
Aresta Momento - zaklęcie zatrzymujące inne zaklęcia
Oppugnare - zaklęcie tworzące kamiennych strażników
Acernis - zaklęcie blokujące
Testudine Munitum - zaklęcie teleportujące do własnej kryjówki
Cuspis - zaklęcie kontrolujące ciecze
Funem - zaklęcie obezwładniające
Procellarum - zaklęcie kontratakujące
Dolor - zaklęcie podpalające
Tonitura - zaklęcie paraliżujące ogniem
Pulvinio - zaklęcie zwiększające zwinność
Crepper - zaklęcie obezwładniające
Fatali Facem - mordercze zaklęcie ziemne
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz