sobota, 13 lipca 2013

KONKURS I WSPÓŁPRACA :)

Witajcie!


Mam kilka spraw, którymi chcę się z Wami podzielić.


Mianowicie szukam osoby, która znajdzie trochę czasu na to, żeby czasami wrzucić zdjęcie/ notkę/ cytat z bloga na stronkę na facebooku, która pomoże mi w pracy z Bloggerem ( będzie uzupełniać karty z cytatami, postaciami, galerię itp.) a także osoby, która będzie omawiała ze mną swoje uwagi i spostrzeżenia na wcześniejsze, teraźniejsze a także przyszłe losy bohaterów The Vampire Avenue ! :)


Mam dla Was także propozycję na wspólną zabawę :)

Tak piszę tego bloga i piszę, a Wy nie komentujecie za co czasami mam ochotę Was zamordować :D!, i stwierdziłem, że może chcecie mieć swój wkład w tworzoną przeze mnie historię :)

KONKURS:

Chcesz pochwalić się swoją inwencją twórczą i zbierać część oklasków od osób czytających? Mam dla Ciebie propozycję. Przez okrągły tydzień macie czas na to, żeby wykreować swoją własną postać. Zasady:

- Imię postaci musi być niepowtarzalne

- Cechy charakteru / zachowanie postaci nie może być zbliżone do znanej do tej pory innej, nie koniecznie wymyślonej przeze mnie, postaci

- Wygląd od stóp do głów powinien zawierać kolory, przymiotniki wyglądu (małe, czerwone, kręcone, szpiczaste itp), w co postać jest ubrana, ewentualnie jaką bronią się posługuje, jednym słowem: WSZYSTKO

- Możliwe powiązanie z dotychczas poznanymi postaciami

- Rola jaką postać będzie odgrywać w przyszłości

- Rasę bohatera, wampir - jak został przemieniony i co już zdołał osiągnąć, czarodziej - kilka umiejętności i zaklęć wraz z efektem czaru, wilkołak - po której stronie walczy i jakie jest jego nastawienie do świata, człowiek - jego marzenia, pragnienia i umiejętności fizyczne jak i psychiczne ( oczywiście wszystkie propozycje na cechy bohatera możecie łączyć, mieszać a także dodawać swoje :) )

- Okoliczności, w jakich postać pojawia się w świecie przedstawionym

- Kilka dodatkowych szczegółów od Was samych :)


Pracę proszę wysyłać na e-mail: konrad_luszczek@vp.pl
tytuł maila: THEVAMPIREAVENUE KONKURS

W mailu proszę podać Imię, Nazwisko, Wiek, Miasto, Znak Zodiaku oraz Ulubioną Postać wraz z uzasadnieniem :)



Dwie najlepsze prace zostaną opublikowanie na blogu i będą rozbudowane o nowe szczegóły oraz pojawią się w historii The Vampire Avenue a autorzy zwycięskich prac będą mogli kontynuować współpracę ze mną.


Na razie nikomu nie zapłacę bo mój sponsor się wycofał.. :D!

<trollface :D>


Zapraszam do zabawy i jeżeli nie chcesz bezczynnie siedzieć w domu, weź sprawy w swoje ręce i zacznij uderzać palcami w klawiaturę. Kto wie, może to właśnie Ty rozpoczniesz fajną przygodę pisarską :)


Życzę miłej soboty !
Konrad :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz