niedziela, 14 lipca 2013

The Versalite Blogger

Dziękuję za nominację  http://potterowskie-co-nieco.blogspot.com i zapraszam do Em :D



Nie ukrawam, że jest mi bardzo miło z tego powodu ^_^

 Zadane pytania:

1. Skąd bierzesz natchnienie do pisania?

2. Czym jest dla Ciebie pisanie?

3. Jakie są Twoje pasje?

4. Czym jest szczęście?

5. Jakie jest Twoje najszczęśliwsze wspomnienie z dzieciństwa? 

6.Kto to jest przyjaciel?

7. Czy warto dać komuś drugą szansę?


Oto odpowiedzi:

1. Moim natchnieniem są przede wszystkim książki Tolkiena, Rowling i Harrison.. To moja "Trójca Święta", jeżeli chodzi o literaturę :)

2. Pisanie jest dla mnie formą relaksu a zarazem ucieczką od rzeczywistości i przeniesieniem się w świat, w którym to ja ciągnę za wszystkie sznurki :)

3. Szybko, krótko i na temat muzyka klasyczna, nowoczesna i tak zwane smuty; pisanie rzecz jasna, po to tutaj jestem :); literatura o tematyce fantasy oraz sci fi :)

4. Dla każdego szczęście oznacza co innego, dla mnie jest to spotkanie z człowiekiem, który niczego nie ukrywa tylko jest sobą ;)

5. Za dużo nie pamiętam, ale chyba pierwsza upadek na rowerze :D "gupi wejek"

6. Ktoś, kto niezależnie od sytuacji ma tą samą twarz i nie zakłada masek, kiedy coś nie idzie po jego myśli

7. Każda osoba zasługuje na drugą szansę, lecz jak szybko ją damy zależy tylko od Nas :)

Oczekuję odpowiedzi na te same pytania bo myślę, że są przemyślane i ktoś kto pisze blogi powinien na nie odpowiedzieć, przynajmniej na trzy pierwsze :)

_____________________________________

7 faktów o mnie :D ehh, no to tak:

- NIENAWIDZĘ CEBULI! :x

- Chciałbym dostać się do Hogwartu :P

- Mój ulubiony kolor to czerwony a szczęśliwa liczba to 7

- Jestem zodiakalnym rakiem

- Kręci mnie wampiryzm i magia 8)

- Piję kawę rozpuszczalną pół na pół z mlekiem i trzema łyżeczkami cukru :3

- Nie wiem czemu, ale lubię wejść na jutuba i oglądać sobie urywki z talen-show'ów :D


____________________________________

Nominuję tego bloga bo akurat go czytam :)

http://other-world-story.blogspot.com/





A Was Kochani zapraszam do czytania i komentowania bo chciałbym wiedzieć co myślicie o moich wypocinach :D


Niech ta pochmurna niedziela będzie pozytywnie na plus ! :)

Konrad



5 komentarzy:

  1. Jej, dziękuje za nominacje xD
    Dzięki za miły komentarz na moim blogu, nawet nie wiesz, ile to dla mnie znaczy :)

    ~Reasy

    OdpowiedzUsuń
  2. Heeej, łejk ap!
    Kiedy nowa notka? Czekam i czekam i nie ma :/
    Nawet nie próbuj zawieszać bloga. Znajdę Cię i zmuszę do napisania kontynuacji :D
    I powbijam szpilki pod paznokcie.
    I powyrywam rzęsy.
    Zła, sfrustrowana i wszystko, co negatywne,
    emersonn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^_^

      Emersonn, praca, praca od świtu do zmierzchu a kiedyś muszę jeszcze jeść :D

      Ale nie martw się, jutro wolne więc na pewno coś się pojawi :)

      Usuń
  3. Hej, co tu tak spokojnie ? xD
    Mam nadzieję, że znajdziesz chwile, żeby coś napisać :3

    A tymczasem, czekając na rozdział u Ciebie, zapraszam do mnie, na rozdział 2 :3

    http://other-world-story.blogspot.com/

    Pozdrawiam,
    Reasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :P

      kolejny rozdział się tworzy, mam mało czasu dlatego taki poślizg ;)

      A na Twojego bloga zaraz zaglądam ^.-

      Usuń