poniedziałek, 27 maja 2013

Tak od twórcy treści

Witajcie! :)


Dużo osób pyta mnie, po co zacząłem pisać bloga. Odpowiedź według mnie jest prosta, dla Was :)


Zaczęło się niewinnie. Szukałem  książki, która spełniłaby moje oczekiwania co do fabuły, stylu i opisu przeżyć, wydarzeń i scen akcji, których według mnie w niektórych książkach brakuje. 


Pewnego pięknego wieczora zamulałem przed kompem, z racji tego, że była pełnia i nie mogłem spać.

Przypadek? Nie sądzę :)

Kontynuując. Przeglądałem sobie różne strony www i znalazłem bloga, na którym jakiś facet tworzył własną historię, jednak tematem jego bloga było coś w stylu CSI - Kryminalne Zagadki Miami ^^

Zacząłem czytać i zafascynowało mnie to, że autor może dowolnie wpływać na każdego bohatera, może samodzielnie kreować akcję a nawet zabijać kogo chce, kiedy chce i w jaki sposób mu się podoba.


Wtedy dostałem olśnienia. W prawym górnym rogu strony zauważyłem magiczny przycisk "REJESTRACJA". Od tego momentu jestem z Wami. W miarę możliwości dodaję kolejne wątki. 

To prawda, czasami mi się nie chce, ale gdy napiszę kilka pierwszych linijek chęci same przychodzą.


Licznik wskazuje ponad 7 tysięcy wyświetleń. Jedni wchodzą częściej, drudzy rzadziej, ale mam nadzieję, że każdy odwiedzający przeczytał chociaż jedną notkę. 

 

Teraz stoję przed ważnym wyborem. Pisać dalej, czy dać sobie spokój?

Z jednej strony prawie każdy post ma ponad 100 bezpośrednich otworzeń z linku, który wstawiam na facebooka, ale mała liczba komentarzy i +1-ek daje do myślenia.

Może jest tak, że tylko wchodzicie i wyłączacie kartę, może czytacie, ale nie macie ochoty komentować.

 

Obiecuję Wam, że dokończę trylogię "Patronki" a co będzie potem, nie ma pojęcie.

Demotywująca liczba komentarzy i +1-ek nie działa motywująco na piszącego, dlatego przykro mi to mówić, ale prawdopodobnie blog zostanie zawieszony na kilka dni/tygodni. 

 

Jeżeli macie jakieś pytania, zapraszam do komentowania. 

Pozdrawiam i życzę miłego Poniedziałku. 

Konrad :)

5 komentarzy:

  1. mam pytanie... bez "hejtowania" tylko tak serio, czy ktokolwiek to czyta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w stałym kontakcie z kilkudziesięcioma osobami, które są na bieżąco.
      Tak, ludzie to czytają.

      Usuń
  2. ja to czytam i to uwielbiam.

    KONRAD !!!!!!
    nie wyjeżdżaj mi tu z tekstami typu kończę z tym bo jak Cię dorwę to z Tobą skończę Misiaczku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie groźby są karalne :D!

      ale dzięki, dla Ciebie nie przestanę <3

      Usuń
  3. Za nic nie przestawaj pisać!!! C:

    OdpowiedzUsuń